.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئول قطع در ختان خيابان ميرزاكوچك خان املش كيست!

صبح روز جمعه مورخ 25/8/86 شاهد قطع نا جوانمردانه تمامي درختان خيابان ميرزاكوچك خان املش بوديم و شهرداري املش تمامي نيروها و امكانات خود را در اين روز تعطيل بسيج كرده بود تا يكباره اين در ختان را براي هميشه قطع و از بين ببرد!

اگرچه برخي از شهروندان كه در اين روز تعطيل ناگهان از خيابان رد مي شدند و با مشاهده صحنه اعتراضاتي را به پرسنل شهرداري نمودند و حتي براي چند دقيقه شهردار املش نيز در اين مكان حاضر شد و وقتي با دوربين هاي متعدد و گوشي هاي موبايل كه همگي از محل حادثه در حال فيلمبرداري بودند سريعا محل خيابان پارك را ترك كرد و قبل از ترك صحنه در مقابل برخي معترضان فقط به اين جمله بسنده كرد كه من مقصر نيستم و بنا به در خواست و مجوز اعضاي كمسيون ماده 14 تن به اين كار داده ام !

در حاليكه در پي اعتراضات گسترده مردمي در روز شنبه و هنگام با بازگشايي مغازه هاي اين خيابان ،يكي از اعضاي شوراي شهر در جمع مترضين حضور يافته و گفته ما هم بي اطلاعيم و فقط مي دانيم كه اين كمسيون بنا به در خواست شخص شهردار تشكيل مي شود و براي قطع آنها نيز هيچگونه مجوزي از سوي شورا شهر صادر نشده است.

اگرچه تقريبا در همان لحظات از سوي يكي از نيروهاي دست چندم شهرداري املش خبري فاش شد مبني بر فروش در خت هاي چنار سطح شهر به مبلغ 45 ميليون تومان به يكي از پيمانكاران چوب ، و اين خبر حكايت از ادامه قطع در ختان در سطح ديگر خيابانهاي شهر و حتي خود داخل پارك ميرزاكوچك خان دارد تا از در آمد حاصله از آن حقوق معوقه كاركنان و برخي از بدهي هاي شهرداري پرداخت گردد !

اما سوال اساسي اينجاست كه اگر واقعا دو تا سه در خت خطرناك در اين خيابان وجود داشت چرا همه در ختان بصورت كف بر قطع شدند!

چرا هيچ يك از خبرنگاران شهرستان علي رغم تماس هاي مكرر اعم از صدا و سيما ،ايرنا ،پانا وسايت املش حاضر به حضور در محل فوق و تهيه گزارش نبودند!و مگر خبرنگاران فقط بايد در قبال مبالغي دنبال رپرتاژ باشند!

چرا اعضاي شوراي شهراملش رسما در اين خصوص به شهروندان خصوصا اهالي و كسبه پارك ميرزاكوچك خان پاسخ نمي دهند!

چرا شهرداري املش رسما با صدور اطلاعيه اي به اين ابهامات پاسخ نمي دهد!

(دوستداران محيط زيست در شهرستان املش )


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.